zaterdag 10 oktober 2015

Integraal idee

Nadat we de morfologische kaart af hadden, zijn we meteen begonnen met het schetsen van integrale ideeën. Ieder kreeg hierbij een categorie van de indeling  die we hadden gemaakt op de morfologische kaart. Hierbij had ik de categorie comfort, maar ook besloot ik een element van milieu erin te verwerken.
Hierboven op mijn tekening is mijn schets te zien. Op deze fiets zit een bagage drager met hierin zonnecellen verwerkt. Er zit ook een rugsteun op het zadel bevestigd. Deze kan eventueel versteld worden. Ook is het zadel en zijn de pedalen verstelbaar. Hierdoor kan de de gebruiker de fiets op zich zelf aanpassen. Verder zit er nog een bekerhouder op het frame gemonteerd.
Ik ben best te vrede over mijn tekening aangezien ik normaal vrij veel moeite heb met tekenen. Door een paar oefeningen te hebben gedaan voor de tekening is het me denk ik makkelijker afgegaan. Wel heb ik opgemerkt dat bij het vooraanzicht de voorvork nogal aan de brede kant is. Deze had dus dichter bij het voorwiel moeten zitten. Ook is de bekerhouder te klein getekend. Dit zijn dus leermomenten voor de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten